Radisson Hotels Group va aduce Radisson Individuals în România, în parteneriat cu hoteluri unice în locații deosebite

DEZVOLTARE. Proprietarii de hoteluri din locații unice din România pot deveni parte a unui grup hotelier global prin afilierea la grupul hotelier Radisson prin intermediul brandului Radisson Individuals. Noul brand afiliat Radisson Individuals oferă o oportunitate pentru hotelurile independente, lanțurile locale și regionale de a deveni parte a Radisson Hotel Group și de a beneficia de recunoașterea locală, regională și globală a grupului, păstrând în același timp o identitate unică și distinctivă.

Fiecare hotel sub această marcă are caracteristici și personalități unice, respectând în același timp standardele înalte de calitate și servicii pe care oaspeții le așteaptă de la un hotel sub o marcă Radisson Hotel Group.

Suntem entuziasmați să găsim parteneri pentru a introduce acest brand și în România, există multe hoteluri unice aici, în locații uimitoare, unice în felul lor, care ar putea beneficia de un astfel de parteneriat cu noi. Radisson Individuals reprezintă o oportunitate excepțională pentru fiecare proprietate afiliată de a-și spori vizibilitatea, de a crea încredere în clienți și de a avea acces la un public mai larg prin intermediul mai multor canale de distribuție și a unei structuri de vânzări globale. Aceste hoteluri vor beneficia, de asemenea, de puterea de contractare și de economiile de scară care provin de la un brand în care au încredere milioane de oaspeți din întreaga lume“, a declarat David Jenkins, vicepreședinte al dezvoltării afacerilor la Radisson Hotel Group.

Portofoliul actual include 49 de hoteluri Radisson Individuals în funcțiune și în curs de dezvoltare, cu deschideri și contracte recente în Europa de Est, în Belgrad, Sofia, Plovdiv și Tallinn. Radisson Individuals este un brand de conversie, una dintre cele mai noi apariții în cadrul grupului hotelier. Acesta include conversii ale hotelurilor existente, precum și construcții noi în centrele orașelor din întreaga lume. Hotelurile pot avea mai multe profiluri, inclusiv hoteluri de familie, resorturi, city break-uri sau hoteluri de afaceri, în orașe renumite, în apropierea aeroporturilor și în destinații cheie de afaceri și de agrement din România

Proprietarii hotelurilor care se afiliază cu Radisson Individuals beneficiază de efectul de halo care provine de la Radisson Blu, cel mai mare brand de lux superior din Europa – și de recunoașterea mărcii celorlalte hoteluri Radisson pe care le administrăm în România. Avem un bazin puternic de clienți pan-europeni, vânzări corporative la nivel global, oferim o mulțime de oportunități MICE la nivel global, acces la o platformă de achiziții, precum și un site web unic. Este un concept eficient din punct de vedere al costurilor, cu standarde de marcă simple, dar de impact“, a adăugat David Jenkins.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare