MATEROM – Angajăm Manager de brand în Târgu Mureș

MATEROM. Departament: Aprovizionare

Responsabilități:

Analiza furnizorilor și dezvoltarea relațiilor comerciale cu aceștia
Obtinerea si compararea ofertelor de preț
Obtinerea si compararea cataloagelor de produse
Lansarea si supravegherea procesului de comandă
Promovarea brandului gestionat

Cerințe:

Abilităti de comunicare și negociere
Organizare si planificare
Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
Cunoștinte bune de operare PC, MS Office
Experientă în domeniul auto constituie un avantaj

Noi îți oferim:

Oportunitatea de a te asocia unui brand național, într-un climat tânăr și dinamic
Formare și dezvoltare continuă din partea unei echipe de profesioniști
Venituri financiare motivante
Tichete de masă în valoare de 30 ron/tichet
Program recompense recomandări
Program de lucru flexibil si muncă hibrid
Cafea “din partea casei”

Program de lucru: Full-time, L-V, program flexibil 08:00/09:00 – 17:00/18:00

Cum se desfășoară procesul de recrutare?

Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email office@materom.ro
Daca CV-ul tău va fi selectionat vei fi contactat pentru un interviu cu reprezentantul departamentului Resurse Umane urmat de un interviu cu managerul de departament.
Dacă raspunsul nostru este pozitiv, vei fi contactat telefonic pentru a-ti fi transmisa oferta noastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare