Antreprenor român dezvoltă o platformă unică în România pentru a concura cu LinkedIn

PROIECT. Antreprenorul local Daniel Slăvenie (35 de ani), co-fondator Limitless Agency, o agenție de marketing digital din România, preia 9% din compania de date financiare Termene.ro. Prin această investiție își dorește să dezvolte o platformă care să concureze cu LinkedIn Ads pe termen lung.

Termene.ro este singura platformă din România care prezintă datele financiare ale companiilor de pe piața locală și evoluția lor financiară în ultimii 10 ani prin grafice reprezentative cât și informații despre evidențele judiciare ale persoanelor juridice, fiind cea mai mare bază de date publică despre companii din țară. Platforma este evaluată la 25 de milioane de euro (valoarea investiției) de Appraisal & Valuation S.A., cunoscută sub marca NAI România & Moldova, companie listată la Bursa de Valori București.

Astfel, prin parteneriatul strategic cu Termene.ro, antreprenorul Daniel Slăvenie va investi în dezvoltarea unei platforme de management al datelor (Data Management Platform), o tehnologie dedicată afacerilor care doresc să facă publicitate și să se adreseze altor afaceri.

„Prin parteneriatul cu Termene.ro, contribuim la creșterea și evoluția pieței de marketing digital din România, susținând companiile și specialiștii în domeniu cu o soluție unică, care funcționează similar tehnologiei LinkedIn Ads, dar care își propune să fie mai eficientă. , mai direcționată și la costuri mai mici publicul dorit mai mic. În România, în afară de LinkedIn, nu există nicio platformă pentru campanii de marketing B2B foarte vizate. Astfel, prin accesarea bazei de date Termene.ro vom lansa o tehnologie avansată prin care reclamele vor ajunge tocmai la proprietarii de firme din orice industrie”, explică Daniel Slăvenie, antreprenor cu o experiență de peste 15 ani în marketing digital.

„Suntem fericiți să avem un parteneriat atât de solid, care va aduce noi oportunități de afaceri și creștere atât pieței de marketing digital, cât și companiilor din România. Prin Termene.ro, cea mai mare bază de date financiară și juridică publică a companiilor, oferim acces la informații corecte și actualizate pentru a dezvolta cea mai eficientă tehnologie pentru publicitatea de brand. Parteneriatul nostru este un pas strategic pentru a oferi soluții tehnologice avansate pe o piață extrem de competitivă”, subliniază Adrian Dragomir, fondator Termene.ro.

Soluția, care va fi lansată în 2023, va genera un ROI (rentabilitatea investiției) mai mare decât alte soluții clasice de pe piață, în condițiile în care țintirea publicului este specifică și la costuri mult mai mici față de platformele actuale, precum LinkedIn Ads. sau reclame Facebook. Astfel, companiile își vor optimiza costurile de marketing.

„De când am intrat în industria de marketing digital, prin crearea agenției MoLoSo în 2014, am căutat mereu soluții optime de promovare a clienților noștri astfel încât aceștia să-și sporească profitabilitatea. Am început deja dezvoltarea instrumentelor de automatizare pentru industria e-commerce și cred că în acest moment fără tehnologie nu poți performa în mediul online, de aceea sunt foarte interesat să dezvolt în continuare soluții benefice pentru companiile din România”. spune Daniel Slăvenie.

Cofondator al agenției de marketing online MoLoSo, care în 2022 a fuzionat cu agenția SEO Cupcake dezvoltând entitatea Limitless Agency, Daniel Slăvenie are 15 ani de experiență în marketing digital și antreprenoriat, fiind și investitor și consilier în alte companii. Pasionat de tehnologie în marketing, antreprenorul investește constant în crearea de soluții care automatizează procesele de publicitate digitală.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare