AquaServ anunță trecerea la un nou sistem informatic în perioada 12–19 august 2025

AQUASERV. Compania AquaServ va efectua în perioada 12–19 august 2025 tranziția către un nou sistem informatic destinat gestionării activităților comerciale desfășurate în relația cu clienții. Această schimbare are ca scop îmbunătățirea calității serviciilor și optimizarea proceselor interne.
În această perioadă, activitatea societății va suferi anumite restricții importante: încasările prin casieriile companiei nu vor fi posibile, iar serviciul de relații cu clienții va fi limitat doar la furnizarea de informații. De asemenea, nu se vor putea prelua cereri, documentații sau alte solicitări în vederea înregistrării.
Totuși, plata facturilor va putea fi realizată în continuare prin canale alternative, cum ar fi rețelele PayPoint, Un-doi Centru de Plăţi și alte puncte partenere, prin bancă (ordin de plată sau internet banking), dar și online, prin platforma AquaOnline sau aplicația Pago.
În cazul apariției unor disfuncționalități în rețeaua de distribuție a apei potabile sau în rețeaua de canalizare, clienții pot semnala problemele la numerele de telefon specifice fiecărei sucursale: Tîrgu-Mureș, Reghin, Sighișoara, Luduş, Târnăveni, Iernut și Cristuru Secuiesc.
AquaServ mulțumește clienților pentru înțelegere și își cere scuze pentru eventualele inconveniente cauzate de această tranziție. Activitatea normală va fi reluată începând cu data de 20 august 2025.




