Borșa lansează programul Visit Borșa Fidelity: facilități și reduceri pentru turiști

TURISM. Începând din toamnă, turiștii care se vor caza minimum trei nopți la hoteluri sau pensiuni din Borșa vor beneficia de diverse facilități și reduceri prin programul Visit Borșa Fidelity. Anunțul a fost făcut de primarul Ion Sorin Timiș, care a subliniat importanța acestui program în atragerea și menținerea turiștilor în zonă.

Reduceri semnificative pentru turiști
Prin acest nou program, turiștii care aleg Borșa ca destinație se vor putea bucura de reduceri atractive: 30% la abonamentul de schi, 15% la magazinul de articole sportive, 15% la restaurante și la toate activitățile turistice organizate în oraș. „Din toamnă, cei care vor opta să doarmă minimum trei nopți la o unitate de cazare vor primi un link pe SMS, din care vor putea accesa aplicația cu facilitățile”, a explicat primarul Timiș.

Acest program vine în contextul în care Borșa a cunoscut un sezon de schi de succes. În sezonul 2024-2025, s-au vândut 100.000 de carduri pentru telegondola care asigură accesul la pârtia olimpică, confirmând popularitatea destinației printre schiorii români.

Investiții în infrastructură turistică
Primarul Borșei a subliniat că, din 2016, au fost demarate investiții masive în oraș, în valoare de 100 de milioane de euro, axate pe dezvoltarea turismului. Telegondola recent inaugurată, fabricată de compania austriacă Dopplemayr, are o capacitate de transport de 1.800 de persoane pe oră, facilitând accesul rapid și confortabil la pârtiile de schi.

Cu o lungime de 2.850 de metri, pârtia olimpică din Borșa este omologată de Federația Internațională de Schi pentru organizarea a cinci din cele șase tipuri de competiții, oferind o experiență unică sportivilor și pasionaților de schi.

Evenimente de promovare și diversificare turistică
Pe lângă facilitățile acordate turiștilor, Borșa va găzdui și evenimente importante, cum ar fi Cupa Balcanică de Schi și Campionatul Național de Schi, având invitați din 24 de țări. Primarul Timiș a menționat că se intenționează organizarea unei etape de cupă mondială de snowboard în viitorul apropiat.

De asemenea, în perioada de vară, Borșa atrage turiști din diverse colțuri ale lumii, iar centrul de informare turistică a înregistrat vizitatori din peste 100 de țări. „Este esențial să continuăm să promovăm Borșa ca destinație turistică prin initiative comune, alături de ANAT, Consiliul Județean Maramureș și Visit Maramureș”, a adăugat primarul.

Prin programul Visit Borșa Fidelity și investițiile continue în infrastructura turistică, Borșa își consolidează poziția de destinație preferată pentru turiști, atât pe timpul iernii, cât și în sezonul estival. Oferind atât facilități atractive, cât și o experiență de neuitat pe pârtia olimpică, Borșa promite să devină un punct de atracție major în peisajul turistic românesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare