CFR Călători suplimentează personalul la casele de bilete

SUPLIMENTARE. CFR Călători a anunțat că va suplimenta, în limita posibilităților, personalul comercial din stațiile de cale ferată, în special la casele de bilete, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor oferite publicului călător, inclusiv studenților. Această decizie vine în contextul în care perioada următoare este marcată de un trafic intens, generat de reluarea activităților universitare și a călătoriilor regulate.
Potrivit unui comunicat transmis de compania feroviară de stat, suplimentarea personalului se va realiza în special în orașele mari, care sunt și centre universitare, unde cererea pentru bilete este mai ridicată. Prin această măsură, CFR Călători își propune să reducă timpul de așteptare la ghișee, să evite formarea cozilor și să asigure un flux mai eficient al călătorilor.
„Ne dorim ca publicul călător să beneficieze de servicii rapide și eficiente, mai ales în această perioadă, când cererea este crescută. Vom face toate eforturile necesare pentru a răspunde cât mai bine nevoilor călătorilor noștri, inclusiv prin adaptarea temporară a numărului de angajați la ghișee”, au transmis reprezentanții CFR Călători.
Această inițiativă este menită să vină în sprijinul studenților, care beneficiază de reduceri și gratuități la călătoriile cu trenul, dar și a celorlalți pasageri, pentru care compania dorește să mențină un nivel ridicat al satisfacției. Decizia vine pe fondul creșterii fluxului de călători în stațiile de cale ferată și a solicitărilor din partea publicului privind reducerea timpului petrecut la casele de bilete.
Compania reamintește că biletele pot fi achiziționate și online, prin aplicațiile dedicate, o opțiune care permite evitarea cozilor și economisirea timpului. Totuși, CFR Călători asigură că măsurile luate în stații vizează o mai bună organizare pentru a răspunde nevoilor tuturor categoriilor de călători.