E.ON transmite o cerere foarte importantă pentru clienții din toată România

ENERGIE. O cerere foarte importantă pentru clienții din toată România a fost făcută de E.On, care vizează toate persoanele care beneficiază de servicii de energie electrică si gaze naturale.
E.ON explica faptul că dorește să îi ajute pe toți clienții companiei s fie mereu la curent cu ceea ce pot sau trebuie să facă pentru a transmite indexul autocitit, daca e cazul, pentru a afla când se emite o factură, website-ul său având serviciile potrivite pentru acest lucru in acest moment.
E.ON România explică foarte clar faptul că prin intermediul website-ului său putem să setăm notificările pe care dorim să le primim informații referitoare la momentul în care este nevoie sa transmitem indexul autocitit pentru ca factura pe care o primim sa fie cât mai apropiata de realitate, si a evita regularizări mari.
De asemenea , E.ON Romania vorbeste despre faptul ca sistemul MyLine disponibil pentru noi in momentul de față ne oferă posibilitatea de a accesa o serie de servicii extrem de utile care elimină necesitatea de a mai interacționa cu reprezentatii companiei și implicit timpi de așteptare lungi.
În mesajul care se regaseșt epe pagina oficială E.on de pe rețelele de socializare reprezentanții companiei mentionează:
“Tu decizi ce mesaje dorești să primești de la noi. Dacă vrei te notificăm prin e-mail sau în aplicația mobilă E.ON Myline, nimic mai simplu: intră în contul tău E.ON Myline, secțiunea Setări cont, apoi Setări mesaje. Acolo, selectează cum și unde vrei să primești informări despre autocitire. Aplică selecția la toate locurile de consum și gata!”