EMAG Ungaria numește un nou CEO, după fuziunea cu Extreme Digital

E-COMMERCE. Firma românească eMAG, l-a numit pe Daniel Spiridon în funcția de CEO pentru filiala companiei din Ungaria, începând de azi – 1 septembrie.
Daniel Spiridon a avut un rol cheie în încheierea fuziunii eMAG cu Extreme Digital, finalizată în această primăvară, datorită căreia clienții din Ungaria pot accesa 4 milioane de produse dintr-o singură platformă, eMAG.hu și aplicația eMAG.
 
eMAG are investiții în derulare de 785 de milioane de lei în următorii doi ani. Acest plan include și un nou depozit în Dunaharaszti, lângă Budapesta, o investiție de 100 de milioane de euro care va fi finalizată la începutul anului viitor, cu care își propune să ofere clienților servicii de livrare rapidă și acces la o gamă și mai multe produse din toate categoriile.
 
În prezent, eMAG are peste 2 milioane de clienți în Ungaria și beneficiază de infrastructura a peste 600 de unități easybox. eMAG Ungaria este cea mai mare companie românească din Ungaria și ocupă primul loc în topul comerțului online. Platforma eMAG Marketplace din Ungaria face parte din acest ecosistem, pe care peste 2.000 de antreprenori români cresc și dezvoltă afaceri.
 
„Ne-am propus să creăm cel mai puternic ecosistem regional de comerț electronic și am atins o etapă importantă în acest proces prin fuziunea dintre eMAG și Extreme Digital. Împreună, sub un singur brand, suntem în măsură să oferim clienților o gamă mai largă de produse și servicii îmbunătățite. Din decembrie 2021, Daniel și echipa sa au lucrat la încheierea acestei fuziuni și la consolidarea direcției strategice. El a contribuit la creșterea colaborării dintre echipele din Ungaria, Bulgaria și România și a lucrat îndeaproape cu echipa din Ungaria în ultimul an. Îl felicit pentru noul său rol, cu încrederea că va continua să aplice aceeași viziune care ne-a adus succes acasă, în România, construind proiecte de valoare pentru clienții noștri”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
 
„Sunt încântat să am ocazia de a contribui la această construcție, deoarece ne propunem să continuăm să oferim clienților noștri din regiune servicii și soluții bune pentru a-i ajuta în această perioadă incertă. Astfel, putem sprijini alți antreprenori să reușească în noul climat economic și să crească cu ajutorul eMAG Marketplace”, a declarat Daniel Spiridon, CEO al eMAG Ungaria.
 
Daniel Spiridon s-a alăturat echipei eMAG în calitate de VP Business Development & Strategy în 2021, după peste 15 ani de experiență în firma de consultanță în management strategic McKinsey, unde a condus filiala din România, și a contribuit la accelerarea transformării digitale a unor companii din top din Europa Centrală și de Est, din funcția de coordonator regional al echipei Telecom, Media și Tehnologie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

Articole Similare