Engie România anunță lucrări de actualizare a sistemelor informatice: furnizarea de energie și gaze naturale rămâne neafectată

ANUNȚ. În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, Engie România va desfășura lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice, determinând limitări și indisponibilități temporare în procesarea solicitărilor clienților. Cu toate acestea, furnizarea de gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice nu va fi afectată, conform unui comunicat emis de companie.

Clienții Engie vor avea acces la mijloace alternative de contact, atât online, cât și fizice, în timpul acestor operațiuni. Cererile de reluare a furnizării de energie vor fi gestionate în centrele de relații cu clienții sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9366, disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00. În cazul unor urgențe tehnice legate de gaze naturale sau energie electrică, clienții pot continua să contacteze serviciul de urgențe non-stop menționat pe factură.

Procesul de actualizare a sistemelor informatice se va desfășura în trei etape distincte. În această perioadă, Engie România nu va emite facturi pentru luna ianuarie, iar facturarea serviciilor va fi reluată după data de 22 ianuarie. Termenul de plată stabilit anterior nu va fi modificat, începând să curgă din momentul emiterii facturilor.

Plățile efectuate de clienți în intervalul 1 – 22 ianuarie vor fi recepționate de companie, dar vor deveni vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, după data de 22 ianuarie 2024. Între 8 și 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil, însă clienții vor putea utiliza celelalte canale de contact, cum ar fi Call Center 021.9366 și centrele de relații cu clienții.

În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client și în aplicația mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail și programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile.

Compania își exprimă scuze pentru disconfortul creat clienților și le mulțumește pentru înțelegere. Grupul Engie România activează în distribuția și furnizarea de gaze naturale, producția din surse regenerabile și furnizarea de energie electrică, oferind, totodată, soluții verzi și servicii tehnice pentru instalații de gaze naturale și centrale termice. Engie România și filialele sale deservesc un portofoliu de peste 2 milioane de clienți, având o rețea de distribuție de aproximativ 22.600 km, o capacitate de producție din surse verzi de 121 MW și angajând 4.200 de persoane.

De la înființarea sa în 2005 până la 31 decembrie 2022, Grupul Engie România a investit 6,1 miliarde de lei în diverse proiecte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare