Fast-food-ul câștigă teren: KFC România, principalul motor al dublării profitului pentru compania mamă
CREȘTERE. Sphera Franchise Group, care deține francizele pentru brandurile KFC, Pizza Hut și Taco Bell în România, KFC în Republica Moldova și în anumite regiuni din Italia, a anunțat vineri un profit net de 40,6 milioane de lei pentru primul semestru al acestui an, mai mult decât dublu față de aceeași perioadă din anul precedent.
Profitul operațional al restaurantelor a atins 87,8 milioane de lei în primele șase luni din 2024, marcând o creștere de 44,8% comparativ cu S1 2023, cu creșteri substanțiale pentru Taco Bell, KFC România și KFC Moldova.
Compania a declarat că prima jumătate a anului 2024 a fost cea mai bună din istoria sa în termeni de vânzări, EBITDA și profit net.
Grupul a raportat o creștere de 6,4% a vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 740 milioane de lei.
Piața din România a fost principalul motor al performanței Grupului în S1 2024, generând vânzări de 639,5 milioane de lei, ceea ce reprezintă peste 86% din total. KFC România rămâne cel mai valoros activ din portofoliul Sphera, cu vânzări de 544 milioane de lei, o creștere de 8,6% față de primul semestru al anului 2023.