INVESTIȚIE – Cât a cheltuit până acum dezvoltatorul mall-ului Târgu Mureș Shopping City: bonus – evoluția șantierului și estimarea finalizării

MALL. Din 2016, când a fost fondat un sereleu pentru gestionarea proiectului (în toate fazele pe care le presupune aceasta, de la achiziția terenului și până la finalizarea edificiului), și până la finalul anului 2018, dezvoltatorul mall-ului Târgu Mureș Shopping City a cheltuit, conform raportărilor oficiale, peste 10 milioane de lei (exact: 10.023.328 lei, astăzi echivalentul a 2,12 milioane de euro).
Conform raportului intermediar din 2019 (emis la 30 iunie), al oficialilor dezvoltatorului NEPI, compania a obținut autorizație de construcție pentru un edificiu de 40.000 de metri pătrați, proiectul urmând să fie finalizat în prima jumătate a anului 2020.
Inițial, NEPI a anunțat inaugurarea Târgu Mureș Shopping City, proiect cifrat la 50 de milioane de euro și amplasat la intersecția Bulevardului 1 Decembrie 1918 cu Calea Sighișoarei (zonă în care sunt prezenți şi retailerii Auchan, Dedeman şi Praktiker), în ultimul trimestru al anului 2019. La finalul anului trecut, în raportul către investitori, a revenit, reprogramând finalizarea proiectului cu 6 luni mai târziu decât estimarea inițială.
Tot din registrul modificări, dacă la începutul proiectului firma-interfață a NEPI, Târgu Mureș Shopping City SRL (fosta Nepi Nineteen Offices Investment), anunța că noul edificiu va avea o suprafață totală închirabilă de 32.900 de metri pătrați, în Raportul de final de an 2018 suprafața închiriabilă a crescut la 41.300 de metri pătrați, iar în cel mai recent raport (din 30 iunie 2019) s-a stabilizat la 40.000 de metri pătrați.
Liviu DAMIAN
1 comment