Materom angajează Asistent Manager – domeniul construcțiilor

MATEROM. Postul face parte din Departamentul Investiții

📌Responsabilități principale:
• Efectuează lucrări de registratură generală – documente intrate, ieșite, note interne, procese verbale, e-factură etc.
• Responsabil cu arhivarea documentelor de lucru.
• Oferă suport și redactează corespondența, documente și alte documente specifice activității.
• Urmărește semnarea contractelor cu colaboratorii (monitorizează circuitul de semnare).
• Difuzează în companie deciziile și instrucțiunile cu caracter de circulară.
• Oferă suport în asigurarea legăturilor dintre personalul companiei noastre și partenerii din alte companii.
• Preia/ distribuie/ trimite/administrează și arhivează documentația rezultată în urma șantierelor.

❓Cerințe:
• Absolvent studii superioare.
• Minim 3 ani experiență anterioară în rol similar, preferabil în șantiere/construcții, însă nu e obligatoriu.
• Bune abilități de operare a calculatorului (Word, Excel, Microsoft Outlook).
• Persoană cu bune abilități de comunicare și relaționare cu oameni cu diverse nivele de educație și socio-culturale.
• Demonstrează atenție maximă la detalii și preocupare pentru calitatea muncii sale.
• Persoană proactivă, de încredere, cu spirit de echipă.
• Persoană organizată, cu bune abilități de rezolvare a problemelor și orientată către rezultate.
• Vorbitor fluent limba română; cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.
• Disponibilitate ocazională la deplasări în șantier-construcții.
• Permis categoria B.

➕Beneficii:
• Formare și dezvoltare continuă din partea unei echipe de profesioniști.
• Tichete de masă.
• Program recompense recomandări.
• Program de lucru flexibil.
• Cafea „din partea casei”.

Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de e-mail resurseumane@materom.ro

Te așteptăm în echipa noastră!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare