MATEROM angajează Manager de brand

MATEROM. Departament: Aprovizionare

Responsabilități:

  • Analiza furnizorilor și dezvoltarea relațiilor comerciale cu aceștia
  • Obținerea și compararea ofertelor de preț
  • Obținerea și compararea cataloagelor de produse
  • Lansarea și supravegherea procesului de comandă
  • Promovarea brandului gestionat

  Cerințe:

  • Abilități de comunicare și negociere
  • Organizare și planificare
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu
  • Cunoștințe bune de operare PC, MS Office
  • Experiența în domeniul auto constituie un avantaj

  Noi îți oferim:

  • Oportunitatea de a te asocia unui brand național, într-un climat tânăr și dinamic
  • Formare și dezvoltare continuă din partea unei echipe de profesioniști
  • Venituri financiare motivante
  • Tichete de masă în valoare de 30 RON/tichet
  • Program recompense recomandări
  • Program de lucru flexibil
  • Cafea „din partea casei”

  Program de lucru: Full-time, L-V, program flexibil 08:00/09:00 – 17:00/18:00

 Cum se desfășoară procesul de recrutare?

  1. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa de email resurseumane@materom.ro
  2. Dacă CV-ul tău va fi selecționat, vei fi contactat pentru un interviu cu reprezentantul departamentului Resurse Umane, urmat de un interviu cu managerul de departament.
  3. Dacă răspunsul nostru este pozitiv, vei fi contactat telefonic pentru a-ți fi transmisă oferta noastră.
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare