Materom angajează Responsabil Livrare în Târgu-Mureș

HR. Compania MATEROM este o afacere românească de familie, dinamică, peste 25 ani de experiență. Își desfășoară activitatea în domeniul importului și distribuției de piese auto cu pasiune, profesionalism. Grupul Materom cuprinde reprezentanțele: Mercedes-Benz, Skoda, Dacia, Renault, Nissan, Volkswagen.
Materom face parte din alianța Nexus Automotive International din anul 2015 și reprezintă conceptul de service NexusAuto în România.

Poziție disponibilă: Responsabil Livrare
• str. Mureșeni nr. 29A, Tg. Mureș

Cerințe:
– posesor al permisului de conducere categoria B;
– cazierul judiciar fără antecedente penale;
– harnic și motivat, dispus la efort;
– deschis, comunicativ, sociabil și îți place să relaționezi cu oamenii.

Descrierea jobului
Ce trebuie să faci ca Responsabil Livrare
– Asiguri buna funcționare a procesului de încărcare/descărcare marfă pe rampe;
– Asiguri respectarea utilizării echipamentelor de lucru;
– Oferi suport în modul de încărcare/descărcare a mașinilor de ruta națională:
– ajuți la coletarea mărfuriilor de pe rampele cu marfă vrac;
– ajuți la încărcarea pieselor de caroserie ;
– urmărești ca marfa să fie corect ambalată și împachetată corespunzător;
– Ordonezi ambalajele și containerele utilizate în transportul de marfă pe rampele de livrare;
– Te ocupi cu întreținerea și adaptarea signalisticii pe rampe.
– Conduci campanii de verificare fizică a diferielor timpuri de mărfuri, pentru identificarea neconformităților.
– Instruiești șoferii noi cu privire la modul de încărcare/aranjare marfă în mașină și repectarea procedurilor de lucru privind aranjarea mărfii în mașină;
– Faci transfer de marfă de la un depozit din Mureș la altul, în caz de nevoie.
– Încarci, cu utilajele din depozit, paleți cu marfă în camioane;
– Asiguri buna relaționare între șoferii de rute naționale și responsabilii din logistică pentru evitarea neconformităților și implementarea modalităților de lucru conform procedurilor de lucru agreate.
– Oferi sprijin colegilor din departament în cazul schimburilor de anvelope vară/iarnă, în campaniile de sezon.
– Oferi spijin, în cazul unor situații excepționale, prin deplasarea în țară cu autoutilitarele companiei.

Se oferă:
– Contract de perioadă nedeterminată;
– Venituri financiare motivante;
– Tichete de masă (în valoare de 30 lei/tichet);
– Bonusuri pentru recomandări candidați;
– Instruire la locul de muncă.

Program de lucru: Luni-Vineri, între orele: 13:30-22:30

Experiența în domeniu constituie un avantaj.

Cum se desfășoară procesul de recrutare?
1. Trimite CV-ul tau pe resurseumane@materom.ro
2. Dacă CV-ul tău va fi selecționat vei fi contactat/ă pentru a planifica un interviu cu reprezentantul departamentului Resurse Umane, urmat de un interviu cu managerul de departament.
3. Dacă răspunsul este pozitiv, vei fi contactat/ă telefonic pentru a-ți fi transmisă oferta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare