Netflix majorează din nou prețurile abonamentelor: Lista țărilor vizate de noile tarife

PLATFORME. Netflix a raportat o creștere impresionantă la sfârșitul anului trecut, ajungând la 301,63 milioane de utilizatori la nivel global. În ultimul trimestru al anului, platforma a atras 18,91 milioane de noi abonați, depășind cu mult estimările analiștilor, care preconizau o creștere de puțin peste 9 milioane. Față de aceeași perioadă din 2023, această creștere reprezintă un salt de 15,9%.
Din punct de vedere financiar, veniturile Netflix în trimestrul final al anului trecut au fost de 10,2 miliarde de dolari, în creștere cu 16% comparativ cu perioada similară din 2023.
Pe fondul acestor rezultate pozitive, Netflix a anunțat o majorare a tarifelor în unele piețe cheie: Statele Unite, Canada, Argentina și Portugalia. Modificările de preț includ:
•Abonamentul cu reclame: crește de la 7 la 8 dolari pe lună.
•Abonamentul standard fără reclame: se majorează de la 15,5 la 18 dolari pe lună.
•Abonamentul premium: va costa 25 de dolari, față de 23 de dolari anterior.
Reprezentanții companiei motivează aceste ajustări prin necesitatea de a continua investițiile în conținut de calitate și nu exclud alte scumpiri pe viitor:
“Pe măsură ce continuăm să investim în conținut și să oferim mai multă valoare abonaților noștri, le vom cere ocazional acestora să plătească puțin mai mult.”
Planuri de creștere continuă
Chiar și cu peste 300 de milioane de abonați, Netflix consideră că există loc de expansiune suplimentară, mai ales în piețele emergente. Performanța solidă din ultimul trimestru oferă companiei încredere pentru a atrage și mai mulți utilizatori, consolidându-și poziția ca lider global al streamingului.