Platforma bulgară de eCommerce-as-a-service CloudCart se lansează în România
COMERȚ. CloudCart, platforma eCommerce-as-a-service, se lansează în România. Compania oferă software pentru automatizarea creării magazinelor online, precum și un ecosistem complet de parteneriate, instrumente și servicii de suport dedicate fiecărei piețe pentru a acoperi toate nevoile operaționale zilnice ale comercianților online. Lansată inițial pe piața din Bulgaria, compania are în prezent peste 1500 de clienți unici.
CloudCart își propune să ofere comercianților online o soluție completă de dezvoltare a afacerii prin intermediul unei abordări de tip eCommerce-as-a-service. Soluția este livrată pe un model SaaS (Software as a Service), dar tehnologia oferită și platforma eStore reprezintă doar primul pas. Pe lângă soluțiile standard de eCommerce, CloudCart oferă campanii de email marketing, integrare cu platformele sociale, abonamente la newsletter și analize avansate privind comportamentul utilizatorilor și performanța magazinului.
„Suntem încântați să fim acum prezenți în România, o piață cu un potențial uriaș în comerțul electronic. Cu CloudCart oferim un model de business unic, o soluție de eCommerce-as-a-service perfect adaptată nevoilor magazinelor online locale și suntem pregătiți să ne implicăm activ în creșterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor, dar și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, pentru a oferi clienților noștri mai multă valoare în creșterea și dezvoltarea lor”, spune Nikolay Iliev, CEO și co-fondator al CloudCart.
Compania operează în prezent pe șapte piețe regionale, iar printre obiectivele sale se numără o creștere de 100% în cel puțin 3 piețe cheie – Bulgaria, România și Grecia. În România, compania lucrează deja cu 10 magazine active și intenționează să își consolideze prezența prin parteneriate strategice cu bănci și alte companii relevante. Pe termen mediu, CloudCart își propune să se extindă în Serbia, Bosnia și Herțegovina și Croația.
Platforma include în prezent peste 1500 de companii, principalele industrii fiind tehnologia, moda și frumusețea. Numai în 2022, comercianții care operează prin intermediul platformei CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 de milioane de euro. Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizarea UX/UI, crearea de landing page-uri, configurarea inițială a magazinului, servicii de migrare și o varietate de servicii de marketing oferite prin intermediul rețelei de parteneri.