Revolut introduce apelurile în aplicație pentru a preveni scam-urile

SECURITATE. Revolut, companie fintech cu 4 milioane de clienți în România, a anunțat lansarea unei funcționalități noi – apelurile în aplicație. Scopul acestei măsuri este de a ajuta clienții să se protejeze împotriva scam-urilor prin impersonare și de a facilita un contact direct și sigur între utilizatori și echipa de Relații cu Clienții.

Scam-urile de impersonare reprezintă o formă de fraudă în care escrocii pretind că sunt reprezentanți ai băncii sau ai altor instituții, convințând victimele să divulge informații personale sau să trimită bani. Revolut susține că apelurile în aplicație oferă un mediu sigur, deoarece nu pot fi copiate sau replicate de escroci și se realizează doar după confirmarea în prealabil a interacțiunii prin chat.

În prezent, serviciul este disponibil clienților retail, dar urmează să fie extins și la cei din segmentul B2B. Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut, a subliniat importanța utilizării aplicației pentru a preveni frauda, îndemnând clienții să evite apelurile nesolicitate.

Cu ajutorul acestei funcționalități, Revolut își propune să asigure un nivel mai mare de securitate pentru utilizatorii săi, oferind astfel o metodă eficientă de comunicare și reducând riscurile asociate cu fraudarea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare