Top Line se implică în protejarea planetei și lansează Green Friday, prin care promovează frumusețea sustenabilă

COMUNICAT DE PRESĂ. Top Line, compania lider în România în distribuția de servicii și produse profesionale de înfrumusețare, continuă programele de protejare a mediului înconjurător, și lansează vineri, 7 iunie, Green Friday, o campanie ce promovează frumusețea sustenabilă.

Pe întreaga durată a lunii iunie, echipa Top Line va informa publicul, pe rețelele de socializare și în magazin, despre opțiunea produselor cosmetice curate, sigure pentru sănătatea noastră și a mediului înconjurător, acest tip de produse fiind inclus în categoria Clean Beauty.

În plus, timp de 10 zile, între 7 și 16 iunie, toate produsele din portofoliul Top Line vor fi disponibile la unele din cele mai mari reduceri din an, discounturi disponibile pe www.topline.ro, în magazinul Top Line și în saloanele partenere Top Line din întreaga țară.

Efectele schimbărilor climatice sunt resimțite din ce în ce mai puternic în ultimii ani, astfel că oamenii de pretutindeni au devenit interesați, mai mult ca niciodată, de a găsi soluții pentru a limita poluarea mediului înconjurător și a avea grijă de sănătatea lor și a întregului ecosistem.

Astfel, a crescut cererea de produse de îngrijire cu ingrediente naturale, din surse biologice, cu ambalaje reciclabile și o filosofie de brand în sprijinul protecției naturii.

”Clean Beauty este un concept care a stârnit un interes extrem de mare în industria de frumusețe globală, atenția fiind îndreptată spre produsele curate, sigure pentru sănătatea noastră și a mediului înconjurător. Acest tip de produse este transparent față de consumatori, însemnând că pe etichetă sunt trecute toate ingredientele, fără a se ascunde nimic. Produsele cosmetice Clean nu trebuie să conțină alergeni, perturbatori hormonali, produse cu potențial cancerigen și iritanți. Lista ingredientelor interzise este diferită în funcție de regiune, cu regulile cele mai severe în Europa, unde există 1300 de componente pe o listă neagră. Printre acestea se numără 26 de iritanți și alergeni cunoscuți cum ar fi Citral, Citronellol, Coumarin, Eugenol, alcool denaturat, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Isoeugenol, Linalool, uleiuri esențiale, Limonene, parfumuri, SD alcohol, ethanol, coloranți naturali sau sintetici, extracte de citrice și plante cu potențial iritant, methylchoroisothiazolinone, methylisothiazolinone, conservanți cu potențial iritant, perturbatori hormonali sau ingrediente cu potențial cancerigen, camforul, sulful, resorcinol și anumite extracte de plante”, declară Diana Baicu, Director General Top Line.

Ce înseamnă Clean Beauty?

Clean Beauty se referă la produse cosmetice și de îngrijire personală care sunt formulate fără ingrediente potențial dăunătoare sau toxice pentru sănătate. Caracteristicile principale ale produselor Clean Beauty includ:

1. Ingrediente Non-Toxice. Produsele nu conțin ingrediente ce ar putea provoca iritații, alergii sau alte probleme de sănătate, cum ar fi parabeni, sulfați, ftalați, siliconi și multe altele.

2. Etichete ușor de înțeles. Brandurile de frumusețe din categoria Clean Beauty menționează toate ingredientele produselor pe etichetă, fără să se ascundă în spatele unor formulări generice precum “parfum” sau “conservanți.” Această aborare vine să combată fenomenul denumit Green Washing, prin care unele companii ascund ingredientele toxice de pe etichete sub denumiri generice.

3. Protecția Mediului. Produsele Clean Beauty protejează mediul și au un impact negativ minim asupra planetei și a societății. “Producătorii au început să folosească din ce în ce mai multe ambalaje care nu conțin plastic sau conțin din ce în ce mai puțin plastic,” spune Diana Baicu. De exemplu, ambalajele produselor Kevin.Murphy sunt făcute exclusiv din plastic recuperat și reciclat din oceane.

Ce sunt produsele cosmetice sustenabile?

Produsele cosmetice sustenabile se concentrează pe reducerea impactului negativ asupra mediului în timpul întregului ciclu de viață al produsului, de la producție până la eliminare. Caracteristicile principale includ:

1. Ingrediente naturale și organice. Utilizarea ingredientelor obținute din surse naturale și organice, cultivate fără pesticide și alte substanțe chimice dăunătoare.

2. Ambalaje ecologice. Folosirea materialelor reciclabile, compostabile sau reutilizabile pentru ambalaje, pentru a reduce deșeurile plastice și impactul asupra mediului.

3. Procese de producție prietenoase cu mediul. Procesele de producție minimizează poluarea și utilizarea resurselor naturale, inclusiv utilizarea energiei regenerabile și reducerea emisiilor de carbon.

4. Etică și responsabilitate socială. Companiile sustenabile pun accent pe practici etice, cum ar fi comerțul echitabil, respectarea drepturilor muncitorilor și sprijinirea comunităților locale.

”Prin campania Green Friday, ne dorim ca publicul să fie informat corect despre ce alternative are dacă își dorește să apeleze la astfel de produse cosmetice prietenoase cu mediul înconjurător. Suntem bucuroși că în portofoliul nostru se regăsesc astfel de produse, aparținând brandurilor de top internaționale, care dezvoltă programe de sustenabilitate, printre acestea Babor, Kevin.Murphy, Moroccanoil, Guinot, Academie, Mary Cohr, K18, Joico.

Ce produse cosmetice clean și sustenabile poți găsi la Top Line

KEVIN.MURPHY, unul din cele mai apreciate branduri de hairsyling și haircare la nivel mondial, utilizează micro-culturi, practici ecologice de cultivare și tehnici ecologice de recoltare sălbatică, utilizează ambalaje reciclabile și biodegradabile, nu face teste pe animale, și donează o parte din încasări proiectului Climate Reality, într-un efort de a diminua amprenta globală de carbon.

Produsele brandului american de haircare și hairstyle K18 sunt certificate ca fiind neutre din punct de vedere plastic de către Plastic Bank. Prin acest program a redus în mod radical deșeurile prin oprirea a 147 tone metrice de plastic, echivalentul a 7,3 milioane desticle de plastic de unică folosință care nu ajung în ocean.

Moroccanoil s-a angajat ca, în următorii cinci ani, să utilizeze mai puțin plastic virgin și mai mult material reciclat, economisind astfel peste 500 de tone de plastic virgin. Faimosul ulei tratament Moroccanoil vine în recipiente fabricate din sticlă reciclată în proporție de 40%.

Toate șampoanele și balsamurile Moroccanoil sunt acum ambalate în recipiente fabricate în proporție de 50% din materiale reciclate după consum. Nu în ultimul rând, fabrica Moroccanoil produce și energie solară prin intermediul panourilor solare de pe acoperiș, iar comenzile sunt ambalate în hârtie reciclabilă în loc de folie cu bule de plastic. Brandul estimează că acest lucru va preveni utilizarea a 20.000 de kilograme de plastic pe an.

JOICO este partener EPA Green Power și își propune să reducă amprenta de carbon a operațiunilor cu 75 la sută până în 2030. Brandul îmbunătățește continuu eficiența energetică și obține 100% din energia electrică utilizată din surse regenerabile. Recipientele pentru șampoanele și diversele spray-uri Joico folosesc până la 25% materiale reciclate post-consumator (PCR).

Kryolan, brandul de produse de machiaj profesionale, a investit, încă din 1995, într-o stație de tratare a apelor uzate în 1995. Aceasta înseamnă că componentele uleioase și grase sunt îndepărtate din apele uzate înainte de a intra în sistemul de canalizare. În 2010, primul sistem fotovoltaic cu un total de 761 de module solare a fost instalat pe acoperișul sediului din Berlin. În 2015, au fost adăugate alte 244 de module. Împreună cu o centrală de cogenerare a energiei electrice și termice instalată în 2015, brandul reusește să producă mai multă energie electrică la sediile sale din Germania decât consumă. Calculat în medie pe ultimii trei ani, a produs cu 2,7% mai multă energie electrică decât a consumat. Acest lucru corespunde unei reduceri de CO2 de aproximativ 287 de tone metrice. În plus, nu testează pe animale și utilizează ambalaje din materiale reciclate.

BABOR este pionier în sustenabilitate. În anii 1990, brandul german a lansat un borcan refill și s-a axat pe gestionarea deșeurilor și microfiltrarea apei într-o perioadă în care eforturile de sustenabilitate încă erau ridiculizate. În 2018, BABOR a implementat o Agendă verde privind sustenabilitatea, ce include obiective pentru emisiile de carbon, ambalaje durabile sau ingrediente curate. Până în 2025 și-a propus reducerea emisiilor de CO2 cu 50%, iar în 2030 să aibă o fabrică complet electrică, autosuficientă din punct de vedere energetic. Brand-ul are o abordare CLEAN BEAUTY în toate formulele sale, fără elemente cu potential alergen sau agresiv pentru piele, iar ingredientele active sunt explicate pe înțelesul consumatorului, pentru întelegerea corectă a beneficiilor produselor.

Formulele produselor cosmetice Academie conțin până la 99% ingrediente de origine naturală, obținute în manieră sustenabilă. Academie își reformulează gamele naturale, favorizând formulele curate, accesibile pentru pielea sensibilă și garantează flacoane, tuburi, recipiente și cutii de carton reciclabile și de proveniență ce presupune zero despăduriri. Formulele sunt vegane, clean și obținute în manieră sustenabilă, prin reducerea emisiilor de carbon.

Guinot și Mary Cohr dezvoltă pe principii farmaceutice produsele cosmetice și îndeplinesc cele mai stricte standarde de mediu. Formulele Mary Cohr nu conțin parfum artificial, microplastic, silicon, ftalați, parabeni sau alte elemente cu potential alergen.Grupul GUINOT-MARY COHR este angajat în proiecte de dezvoltare durabilă în ceea ce privește recipientele și ambalajele secundare, nu doar în privința reciclării materiilor, ci și în privința greutății acestora sau a formei de ambalare, reducând aspectele negative legate de logistică și emisiile de carbon.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare