Topul celor mai importanți deținători de mărci din România

TOP. Asociația Brand Defender pentru Apărarea Titularilor de Drepturi de Proprietate Intelectuală a dezvăluit clasamentul principalilor deținători de mărci din România. Această ierarhie a fost întocmită în conformitate cu cererile depuse în ultimii 10 ani la EUIPO (Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală), responsabil pentru analiza și eliberarea certificatelor valabile în cele 27 de state membre ale UE, și OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenții și Mărci), care acoperă doar teritoriul României din punct de vedere juridic.

Primii 10 proprietari de mărci înregistrate în România dețin un total de 1.347 de mărci la OSIM, jucând un rol crucial în peisajul de afaceri local.

Top 10 OSIM:

-SC BIOFARM SA – 314 mărci
-SC RCS & RDS SA – 145 mărci
-SC TERAPIA SA – 144 mărci
-BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ SA – 125 mărci
-SC NORIEL IMPEX SRL – 119 mărci
-SC LABORATOARELE FARES BIO VITAL SRL – 113 mărci
-British American Tobacco (Brands) Inc. – 112 mărci
-NOVARTIS AG – 107 mărci
-JT INTERNATIONAL SA – 86 mărci
-D-TOYS – 82 mărci

Top 10 EUIPO (companii românești):

-DANTE INTERNATIONAL SA (eMag) – 73 mărci
-ROYAL ESTATE & BUILDINGS SRL – 66 mărci
-S.C. STANDARD SNACKS S.R.L. – 55 mărci
-LABORMED-PHARMA SA – 50 mărci
-SC DEDEMAN SRL – 47 mărci
-SELEX TRADING – 45 mărci
-INTERMARK – 43 mărci
-ANTIBIOTICE SA – 41 mărci
-SC LIFE CARE CORP SRL – 40 mărci
-PIER IP MANAGEMENT SRL – 36 mărci

SC BIOFARM SA se situează pe primul loc în Top 10 OSIM deținători de mărci din România și gestionează nume cunoscute precum Carmol, Triferment, Cavit și Colebil. Marca Carmol, prezentă pe piață din 1928 și protejată începând din 1978, a devenit un simbol de încredere pentru consumatorii români.

EUIPO
și OSIM reprezintă cele două entități la care apelează companiile din România pentru obținerea certificatelor de protecție a mărcilor. Cu toate că costurile de înregistrare nu reprezintă un criteriu major pentru companii, protejarea mărcii rămâne o prioritate, deoarece reprezintă un simbol al reputației și încrederii în calitatea unei companii. Potrivit lui Radu Bozocea, partener la Weizmann Ariana & Partners, agenția de proprietate intelectuală din România, “încrederea consumatorilor este piatra de temelie a oricărui brand de succes”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare