A 12-a ediție a Black Friday în România: clienți mai maturi

RETAIL. Cel mai important retailer român de electro-IT online și offline Altex, care operează și un marketplace, lansează o campanie de reduceri de o lună începând cu 27 octombrie – la o săptămână după ce rivalul său Flanco a dat startul unui eveniment Black Friday de zece zile.

EvoMAG va lansa o campanie similară de o lună o zi mai târziu, pe 28 octombrie, potrivit Start-up.ro. eMAG va organiza evenimentul de reduceri pe 11 noiembrie și, probabil, alți câțiva retaileri online vor avea, de asemenea, evenimente Black Friday de o zi.

Este cea de-a 12-a ediție a evenimentului Black Friday în România, inițial un eveniment foarte căutat.

Fie că vorbim de un sezon de reduceri (Altex, Flanco) sau de un eveniment Black Friday de o zi (eMAG), starea de spirit a cumpărătorilor s-a schimbat semnificativ față de primele ediții ale unor astfel de campanii, în urmă cu câțiva ani.

Inflația a ajuns de Black Friday în multe feluri, iar perioada de cumpărături de revanșă a fost brusc încheiată de creșterea prețurilor la alimente și energie care amenință bugetele gospodăriilor.
În plus, consumatorii au ajuns la o maturitate mai mare, potrivit Ralucăi Radu, fondator & Managing Partner al MTH Digital, care a explicat tendințele comportamentului de cumpărare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare