Adobe România atinge pragul de 1.000 de angajați în România – recrutează în continuare

HR. Adobe România, cel mai mare centru de inginerie al companiei din Europa, axat pe dezvoltarea de produse software, anunță că a atins pragul de 1.000 de angajați în România și continuă să atragă candidați talentați.

Posturile deschise includ toate nivelurile de experiență, de la entry-level până la nivel senior și management, iar procesul de recrutare se axează pe specialiști în dezvoltarea de software în diferite limbaje de programare – respectiv Java, JavaScript, C++ sau chiar Site Reliability Engineering.

“Suntem bucuroși să atingem acest prag de 1.000 de angajați și suntem onorați de interesul pe care candidații îl manifestă față de compania noastră” declară Cris Radu, Bucharest Site Leader și VP of Engineering, Adobe. “Candidații au nevoie de un mediu propice și de o cultură organizațională orientată către angajați. Angajații noștri sunt foarte calificați și lucrează la dezvoltarea unora dintre cele mai complexe produse ale noastre, ceea ce le permite să aibă un impact global.

Echipele locale cu sediul aici, în România, dezvoltă produse de top în domeniu, precum Adobe Experience Manager, Adobe Target, Adobe Experience Platform, Adobe Analytics sau Adobe Express. Cei mai mulți candidați de top se uită dincolo de beneficiile salariale, la întregul pachet financiar și non-financiar, dar mai ales la calitatea echipei și la impactul pe care îl au în produsele la care contribuie.”

Retenția talentelor: Pachetul salarial de performanță

Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet de beneficii financiare de performanță, cum ar fi recompense financiare anuale pentru performanță sau acțiuni tranzacționabile la bursă, dar și un pachet de avantaje nefinanciare. Beneficii de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, experiențe unice la birou, reduceri pentru echipamente sportive sau abonamente, zile libere, dar și alte beneficii axate pe starea de bine completează oferta de remunerare a companiei.

În plus, grija față de angajați se extinde dincolo de confortul fizic, până la echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot apela gratuit la serviciile unui psiholog. În cadrul aceluiași program, ei pot apela și la serviciile unui consultant financiar pentru consiliere.

“Angajații noștri au nevoie să se dezvolte personal și profesional, iar atenția acordată fericirii și stării lor de bine este esențială pentru programele noastre de atragere și retenție a talentelor”, a declarat Ariadna Stamatopol, Talent Acquisition Manager, cu sediul în biroul Adobe din București. “Pe o piață atât de efervescentă precum cea românească de IT, candidații aleg să se alăture Adobe pentru că găsesc o compatibilitate ridicată între valorile lor și cultura noastră. Am construit un mediu în care accentul este pus pe inovație și tehnologii care dezvoltă produse de o complexitate majoră în zona de creative cloud și enterprise”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare