Afacerile și profitul Farmacia Tei explodează după intrarea în acționariat a fraților Pavăl, proprietarii Dedeman

AFACERI. Rețeaua Farmacia Tei a înregistrat o creștere spectaculoasă a afacerilor și profitului în 2023, după ce frații Pavăl, proprietarii Dedeman, au intrat în acționariatul companiei. Conform datelor publicate de Profit.ro, afacerile Farmacia Tei au crescut la 1,1 miliarde lei în 2023, față de 949,3 milioane lei în 2022. Profitul net al companiei a urcat la 53,4 milioane lei, comparativ cu 41,8 milioane lei în anul precedent.

Numărul de angajați a crescut, de asemenea, la 668, de la 611 persoane. Pavăl Holding, grupul deținut de frații Pavăl, a achiziționat în 2022 un pachet de 30% din rețeaua Farmacia Tei și magazinele pentru copii Bebe Tei, parte a grupului Tei.

Cele două afaceri, controlate de Roxana Maftei și Irina Cuibotaru, aveau atunci afaceri cumulate de peste 1 miliard lei. Grupul Tei este recunoscut ca una dintre cele mai mari afaceri antreprenoriale românești din industria de retail, fiind premiat în 2018 la Gala Profit.ro.

„Investiția fraților Pavăl în Grupul Tei ne va ajuta să putem oferi serviciile noastre unui număr mult mai mare de clienți din România. Dincolo de capacitatea financiară de care dispune, Pavăl Holding va contribui cu experiența sa în dezvoltarea unei rețele de magazine fizice, precum și expertiza în materie de gestiune financiară performantă. Prin acest parteneriat, Grupul Tei își propune să treacă la următoarea etapă din evoluția sa, beneficiind cât mai mult de know-how-ul, capacitatea de scalare, dar și de soliditatea financiară pe care Pavăl Holding le aduce“, a declarat Roxana Maftei.

Bebe Tei și Farmacia Tei sunt afaceri de familie, parte a unui lanț de distribuție pentru produsele farmaceutice cu peste 26 de ani de experiență. Brandul Bebe Tei, lansat în 2011 în cadrul Farmaciei Tei, a plecat de la ideea comercializării produselor pentru bebeluși și, în prezent, magazinele Bebe Tei oferă peste 25.000 de produse. Portofoliul Farmaciei Tei conține peste 35.000 de produse, consolidându-și astfel poziția pe piața românească.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare