BLACK FRIDAY la Fashion Days începe pe 7 noiembrie – Reduceri la 80% din produse de la peste 550 de mărci

REDUCERI. Fashion Days, liderul pieței online de modă, deschide ediția din acest an a Black Friday, luni – 7 noiembrie, încă de la primele ore ale dimineții, campania continuând până pe 13 noiembriE. Clienții vor putea începe cumpărăturile foarte devreme, atât în aplicație, cât și pe site-ul fashiondays.ro, unde vor avea acces la cele mai multe reduceri din acest an, la peste 80% din produse, de la peste 550 de branduri, totalizând cea mai mare valoare a stocului de până acum: 270 de milioane de lei.

“Pentru ediția din acest an a Black Friday, desfășurată în perioada 7 – 13 noiembrie, am pregătit pentru clienți cele mai multe reduceri ale anului, la peste 80% din produse, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Prin oferta din acest an, estimăm o creștere a numărului de comenzi de aproximativ 15% față de anul trecut și ne așteptăm la un buget mediu alocat de clienți în valoare de 485 de lei. Totodată, pe baza experienței edițiilor anterioare, peste 75% din valoarea comenzilor va fi generată prin intermediul aplicației de mobil, iar în prima oră se va atinge vârful numărului de comenzi, datorită numeroaselor oferte de neratat pe care le oferă această ediție și care se epuizează în primele 60 de minute, a declarat joi, într-o conferință de presă, Robert Berza, director general Fashion Days.

Fashion Days oferă reduceri la peste două milioane de articole în cadrul campaniei Black Friday 2022. Primii care vor afla ora exactă de începere a Black Friday vor fi utilizatorii aplicației mobile care și-au activat notificările push.

În plus, anul acesta este primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius, abonamentul la oferte exclusive și transport gratuit fiind acum disponibil în 4 aplicații. Astfel, pentru prima dată, clienții Genius vor avea un avantaj de preț suplimentar, respectiv o reducere suplimentară de 10% la zeci de mii de produse premium în perioada Black Friday și cumpărături cu transport gratuit.

De asemenea, Fashion Days oferă clienților posibilitatea de a efectua plăți în 4 rate prin intermediul Dressing Room – serviciu lansat în premieră anul acesta de Fashion Days. Clienții pot verifica în prealabil eligibilitatea pentru acest serviciu dacă sunt autentificați în contul Fashion Days și au un card salvat pe platformă.

În prima zi de Black Friday, clienții sunt încurajați să opteze pentru livrarea cu easybox, astfel încât vor putea primi coletele chiar în aceeași zi, pentru comenzile din București și Ilfov. Și de această dată, Fashion Days face apel la responsabilitatea fiecăruia de a elibera cât mai repede dulapurile, pentru ca alte persoane să se poată bucura la fel de repede de pachetele de Black Friday. Livrarea este rapidă și gratuită în easybox pentru clienții Genius, iar cei mai activi clienți Fashion Days au posibilitatea ca, în cazul unui retur, să primească banii înapoi în cont în doar 30 de minute de la predarea produsului returnat.

Pentru o experiență de cumpărături cât mai simplă și rapidă, clienții sunt încurajați să plătească online prin opțiunea Pay by Click, care permite salvarea datelor cardului, astfel încât plata comenzii să se facă instantaneu. Iar dacă plătești cu Mastercard, poți câștiga unul dintre cele 10 vouchere în valoare de 3.000 de lei fiecare.

Potrivit Fashion Days GM, campaniile de Black Friday ale companiei vor avea loc în același timp în Bulgaria și Ungaria cu cea din România, în premieră în acest an.

GM-ul Fashion Days, Robert Berza, a recunoscut că anul acesta a fost dificil pentru comerțul electronic de modă, ca pentru toate sectoarele, din cauza războiului din Ucraina și a creșterii costurilor, dar a adăugat că Fashion Days s-a concentrat mai mult pe profitabilitate și pe ajustarea stocurilor decât pe creșterea vânzărilor.

“Cu un război la graniță, criza energetică din cauza șantajului politic, inflația ridicată, este de înțeles că siguranța consumatorului va scădea și că asistăm la migrarea clientului către e-commerce-ul low-cost față de cel premium (…) De aceea ne concentrăm pe propunerea pentru client, pentru că un produs mai bun va ieși din criză mai aplicat”, a arătat Berza.

Per total, Fashion Days se așteaptă ca profitul său din acest an să se dublezE față de anul trecut, prognozând, de asemenea, o creștere de 20 % în urma campaniei Black Friday din noiembrie, dar și în decembrie, având în vedere că este luna cumpărăturilor pentru sărbătorile de iarnă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare