Coroana lui Dorinel Umbrărescu: turcii de la Ozaltin devin lideri în construcțiile de autostrăzi din România

AFACERI. Dorinel Umbrărescu, cunoscut ca „regele asfaltului” din România, se confruntă cu o schimbare semnificativă în industrie, fiind detronat de noul lider al construcțiilor de autostrăzi. Compania turcă Ozaltin a înregistrat progrese notabile și se află acum în fruntea clasamentului, depășind compania UMB Spedition a lui Umbrărescu, care s-a stabilit pe locul al doilea.

Pe parcursul acestei veri, Ozaltin a realizat cele mai mari progrese pe șantierele din România, câștigând coroana cu o diferență de 11 puncte procentuale. UMB Spedition, condusă de Dorinel Umbrărescu, a înregistrat avansuri semnificative, dar cu un procentaj de doar 9 puncte, fiind departe de performanțele turcilor.

În prezent, UMB Spedition lucrează la proiecte importante, inclusiv lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord al autostrăzii A7 Buzău – Focșani, care urmează să fie finalizat până la sfârșitul anului 2024. De asemenea, stadiul lucrărilor pe lotul Zimbor – Poarta Sălajului din Autostrada Transilvania (A3) se apropie de 60%.

Pe locul trei în top se află constructorul bistrițean Dimex 2000, care a realizat 53% din noua șosea de legătură la A3 din Cluj (DEx Turda – Tureni) și a obținut 8 puncte procentuale. De asemenea, asocierile Pizzarotti – Retter și Nurol continuă să facă progrese pe loturi de autostradă A7, consolidând astfel competiția din sector.

În ciuda acestei schimbări în clasament, veștile despre Autostrada Moldovei A7 sunt promițătoare. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a anunțat că prima inaugurare de pe Autostrada A7 Buzău – Focșani va avea loc pe 1 noiembrie, cu lotul 4 Mândrești Munteni – Focșani Nord, numit „Cocoașa de la Focșani”. Grindeanu a menționat că pe parcursul întregii luni noiembrie, toate cele patru loturi ale autostrăzii vor fi date în circulație, facilitând astfel conexiunea și decongestionarea traficului din zonă.

Schimbarea liderilor în domeniul construcțiilor de autostrăzi reflectă o competiție din ce în ce mai acerbă în România, cu fiecare companie căutând să îmbunătățească și să accelereze ritmul lucrărilor. În acest context dinamic, se așteaptă ca investițiile în infrastructură să continue să progreseze, aducând beneficii semnificative pentru transportul rutier din întreaga țară.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare