Dacia își stimulează vânzările în Germania, lansând Spring la un preț competitiv

AUTO. În pofida unor provocări recente, Dacia pare să își revină în forță pe piața din Germania. În luna aprilie, marca a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor, depășind media pieței. Această performanță a fost remarcabilă, având în vedere că anumite modele, cum ar fi Spring, au înregistrat o scădere inițială a cererii, influențată de eliminarea subvențiilor pentru mașinile electrice.

Cu toate acestea, în ciuda acestor obstacole, Dacia a reușit să vândă 5.700 de unități în aprilie, ceea ce reprezintă o creștere de 27,5% față de aceeași perioadă a anului anterior. Succesul a fost în mare parte susținut de modelele Sandero și Jogger, care au înregistrat vânzări în creștere.

Deși cota de piață a scăzut ușor în comparație cu luna precedentă, Dacia continuă să se mențină competitivă, cu o cotă de piață de 2,3%, depășindu-i pe unii dintre competitorii din același segment.

În ciuda acestor performanțe pozitive, comenzile pentru modelele Dacia Spring, lansate la începutul lunii aprilie, vor fi livrate abia la toamnă. Cu toate acestea, se așteaptă ca prețul competitiv al acestor modele să atragă un număr semnificativ de clienți în perioada următoare, consolidând astfel poziția Dacia pe piața germană.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare