DECIZIE – Din cauza numeroaselor acte de identitate expirate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș și-a extins programul cu publicul

0
80

CĂRȚI DE IDENTITATE. Serviciul de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș și-a extins programul pentru deservirea publicului, urmând să funcționeze în următoarele intervale orare: 8.30-15.00 (luni și miercuri), 8.30-18.30 (marți și joi), 8.30-12.00 (vineri). Preluarea documentelor se face în baza programării online prealabilă, accesând site-ul www.tirgumures.ro sau apelând nr de telefon 0265 250 391.

 

Măsura extinderii programului de lucru cu publicul a fost luată din cauza numărului mare de cărți de identitate expirate și ca urmare a încetării stării de alertă, fapt care face ca actele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări (adică în luna mai 2022).

 

Directorul executiv al Serviciului de Evidenţă a Persoanelor Târgu Mureș, Claudia Trif, a informat că eliberarea actului de identitate se face în maximum 2 zile lucrătoare (excepție făcând cazurile care necesită verificări suplimentare), prin intermediul ghișeului de informații și eliberări acte, conform următorului program: luni, miercuri și vineri între 8.30-16.30, marți și joi între 8.30-18.30 (cetățenii sunt informați despre aceasta prin mesaje SMS, la numerele de telefon furnizate la depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate).

 

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0265.250.391.

 

msnews



ATENȚIONARE! * Articolele de pe acest site sunt proprietatea autorului msnews.ro și sunt protejate de Legea nr.8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe. Conținutul fiecărui articol poate fi preluat în limita a 500 de caractere, cu citarea sursei și inserarea vizibilă a link-ului către articolul respectiv. În caz contrar, autorul textului preluat fără respectarea condițiilor se va adresa instanțelor de judecată. Vă mulțumim pentru înțelegere.

LĂSAȚI UN MESAJ