Elevii creativi şi prietenoşi cu mediul îi ajută pe copiii defavorizaţi să meargă la şcoală

AJUTOR. 10 şcoli din Bucureşti şi din ţară au primit echipamente IT şi materiale didactice în valoare de 500 de euro fiecare, în urma campaniei „De Paşte ne pregătim și sustenabil sărbătorim”.
Alte 7 şcoli, participante în campanie au primit, din partea organizatorilor, premii de participare. Centrele Comerciale Auchan & Aushopping şi Centrul Comercial Drumul Taberelor în parteneriat cu Asociația Butoiașul cu Zâmbete şi agenţia de publicitate Touch Communications, au organizat, cu ocazia sărbătorilor de Paşte, o campanie socială cu o mare componentă educativă, de susţinere a învăţământului din România.
17 şcoli din toată ţara au intrat într-o competiţie a celor mai frumoase, creative, dar şi sustenabile ouă de Paşte, care au putut fi admirate în mai multe centre comerciale din ţară. Cele mai frumoase exponate au adus premii pentru școlile care le-au creat.
„Copiii sunt viitorul, iar pentru ca viitorul să fie unul sigur şi de care să ne bucurăm, copiii noştri au nevoie de şcoală. Nhood România organizează periodic campanii şi concursuri pentru susţinerea educaţiei în comunităţile în care ne dezvoltăm. Doar făcând front comun cu profesorii minunaţi din jurul nostru, cu părinţii şi cu elevii construim metode de evoluţie sustenabilă, de grijă continuă şi de educaţie modernă. Facem acest lucru pentru că ne simţim datori să fim un exemplu de implicare, un partener de încredere şi un model de etică în afaceri”, susţine Iuliana Aldea, Marketing Manager Nhood România.