Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
IMAGINE. Caraiman, marca emblematică din portofoliul Bergenbier S.A., parte a prestigiosului grup Molson Coors Beverage Company, își consolidează identitatea și își propune să ofere consumatorilor o experiență echilibrată, anunțând un parteneriat de imagine cu legendarul actor român Florin Piersic.
Cu o carieră de șase decenii în spate și un talent remarcabil în arta povestirii, Florin Piersic a fost alegerea naturală pentru a reprezenta valorile autenticității și serenității pe care le promovează brandul Caraiman.
Victor Teioșanu, Directorul de Marketing al Bergenbier S.A., a declarat: „Suntem onorați să avem ocazia de a lucra cu un nume atât de important în România, precum Florin Piersic. Valorile și personalitatea sa se potrivesc perfect cu direcția brandului Caraiman, aceea în care predomină echilibrul și serenitatea din tumultul vieții cotidiene. Prin această colaborare, ne propunem să oferim consumatorilor acel vector de imagine prin care relaxarea primește un scop, devine un moment de reîncărcare fizică și emoțională.”
Florin Piersic a adăugat: „Poveștile, amintirile și momentele de pauză merg la o bere de calitate, cu gust echilibrat, așa cum este Caraiman. M-a bucurat inițiativa mărcii de a lucra împreună și m-am regăsit în atributele acestei beri autentice, cu o rezonanță puternică și rădăcini românești. Așa cum am avut onoarea să colaborez cu oameni extraordinari în lumea teatrului, mă bucur că acest privilegiu nu m-a părăsit și am dat de oameni la fel de minunați în echipa Caraiman.”
Noul spot TV și radio Caraiman, ce îl are în prim plan pe Florin Piersic, este on-air, pe toate stațiile principale din mass media. Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu și sticlă de 0,5l, cât și la sticlă de 0,33l, PET și KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade și on-trade.
Această colaborare între Caraiman și Florin Piersic marchează o nouă etapă în povestea brandului, oferind consumatorilor ocazia de a savura nu doar o bere, ci și o experiență autentic românească, bogată în tradiție și amintiri plăcute.