LVMH, gigantul de lux, depășește exporturile agricole ale Franței

BUSINESS. Potrivit Financial Times, vânzările globale de produse de lux ale LVMH, care deține renumitul brand de modă Louis Vuitton, au depășit exporturile agricole ale Franței.

Conform unui studiu realizat de firma de consultanță Asterès pentru LVMH, publicat joi, liderul luxului cu sediul la Paris a reprezentat anul trecut 4% din toate exporturile franceze. Valoarea de 23,5 miliarde de euro a bunurilor companiei vândute în străinătate anul trecut a depășit contribuția de 3,2% a întregului sector agricol, consolidând astfel importanța sectorului de lux pentru balanța comercială a Franței.

LVMH a devenit una dintre cele mai recunoscute companii franceze la nivel internațional, producând majoritatea bunurilor sale în Franța sau Italia pentru a menține un standard de calitate ridicat, ceea ce îi permite să impună prețuri superioare. SUA au reprezentat un sfert din vânzările LVMH în cel mai recent trimestru, iar Asia a reprezentat puțin sub 40%.

Bernard Arnault, directorul executiv al LVMH, a declarat că anul trecut au obținut o creștere pronunțată în Europa, Japonia și restul Asiei, înregistrând o scădere în SUA din cauza situației economice, în cadrul reuniunii anuale a grupului.

Deși Franța reprezintă mai puțin de o zecime din vânzările globale ale grupului de lux, LVMH dorește să evidențieze contribuția sa la economia franceză, în timp ce trece printr-o serie de schimbări în conducere. Doi dintre fiii lui Arnault au fost primiți în consiliul de administrație, consolidând astfel controlul familiei asupra celebrei companii de modă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare