Parteneriatul unic dintre Primăria Târgu Mureș și Dispeceratul Integrat de Urgență 112, un succes la nivel național!

PARTENERIAT. Primăria Târgu Mureș ne aduce la cunoștință că din 2001, în Târgu Mureș a luat naștere primul Dispecerat Integrat de Urgență din România.
Cele două mari centre, București și Târgu Mureș, își împart situațiile de urgență de la nivelul țării, celui de la Târgu Mureș revenindu-i coordonarea elicopterului SMURD Mureș, Arad, Jibou, Brașov și Caraș Severin, mai exact partea centrală și de vest a țării.
Prin intermediul Direcției de Asistență Socială Târgu Mureș, peste 402.000 lei au fost investiți pentru o serie de elemente esențiale necesare bunei funcționări a acestui serviciu:
-S-a achiziționat un nou ecran video-wall pentru urmărirea în timp real a situațiilor din întregul oraș;
– S-a înlocuit sistemul UPS, cel protejează calculatoarele și echipamentele de telecomunicații care ar putea să se deterioreze sau să determine pierderea datelor;
– S-a înlocuit centrala termică, corpurile de iluminat, s-a renovat sala principală și s-a dotat cu mobilier nou, astfel încât condițiile de lucru ale celor 35 operatori, care gestionează intervențiile în cazurile de urgență, să fie moderne și confortabile.
Primarul Soos Zoltan, împreună cu Andreia Moraru, director DAS, aflați la centul dispeceratului, au primit informații și au putut vedea, în timp real, cum funcționează sistemul integrat de apeluri 112, care sunt problemele actuale cu care se confruntă aceștia.
“Primăria va fi în continuare un partener al Serviciului de urgență 112, și vă asigur de tot sprijinul meu de fiecare dată când va exista o nevoie. Vă mulțumesc și vă sunt recunoscător pentru tot ceea ce ați făcut și faceți pentru toți cei aflați într-o situație gravă ”, a declarat primarul Soos Zoltan.
În situațiile de urgență, fiecare secundă contează!