Prima autostradă din România, București-Pitești, ar putea fi lărgită la trei benzi de circulație

AUTOSTRĂZI. Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) va scoate la licitație un studiu de fezabilitate pentru lărgirea la trei benzi pe sens a autostrăzii București – Pitești (A1), prima din țară construită în timpul regimului comunist.
Autostrada va face legătura între autostrada Sibiu – Pitești (A1), care va traversa Carpații, și autostrada București – Constanța (A2), până la principalul port al țării la Marea Neagră. Un element cheie este șoseaua de centură a Bucureștiului, care se află în prezent în construcție.
Licitația pentru lărgirea autostrăzii București – Pitești va fi lansată în acest an. În cadrul studiului de fezabilitate, va fi analizat întregul traseu până la Pitești și se va decide ce porțiune trebuie lărgită la trei benzi pe sens, au declarat pentru Economica.net reprezentanții CNAIR.
Pe lângă traseul București – Pitești (A1), CNAIR are în vedere și lărgirea la trei benzi/direcție a tronsonului București – Fundulea al autostrăzii București – Constanța (A2) și a tronsonului Moara Vlăsiei – Dumbrava al autostrăzii București – Ploiești (A3).
Tronsonul București – Moara Vlăsiei al autostrăzii A3 a fost deja construit cu trei benzi pe sens.