TEILOR – Brandul românesc de bijuterii de lux în expansiune europeană

LUX. Brandul românesc de bijuterii de lux TEILOR deschide un nou magazin în Budapesta.
 
Astăzi, TEILOR deține trei magazine în Ungaria și un total de 62 de magazine fizice în cinci piețe din Europa centrală și de est.
 
„Pentru noi, Ungaria este una dintre cele mai importante piețe internaționale, iar performanța celorlalte magazine ale noastre ne-a încurajat să ne extindem prezența în această țară. Vom continua să explorăm noi posibilități pentru a face acest lucru, deoarece plănuim să deschidem magazine în afara Budapestei de asemenea”, a declarat Willy Dicu – CEO TEILOR.
 
„Odată cu deschiderea fiecărei noi locații, obiectivul nostru este să oferim clienților o experiență de lux. Calitatea produselor, sfaturile și arhitectura magazinului sunt diferențieri importante prin care am reușit să fidelizăm clienții. Acest fenomen a fost observat în magazinele noastre din Ungaria, unde există un mare interes pentru tendințele internaționale în modă și bijuterii, iar clienții apreciază produsele noastre.”
 
Noul magazin TEILOR din Budapesta este situat in Arena Mall, cel mai mare mall din oraș.
 
Portofoliul de produse include o selecție de brățări cu pietre prețioase, cu diamante, rubine, safire, smaralde și tanzanite, inclusiv o brățară tenis în valoare de peste 25.000 euro și un inel fluture în valoare de peste 10.000 euro.
 
Deschiderea celui de-al treilea magazin în Ungaria se înscrie în strategia de expansiune internațională vizată a TEILOR, pentru care compania a bugetat investiții în valoare de 5,5 milioane euro în acest an.
 
Este al șaselea magazin deschis de TEILOR în acest an, după ce a deschis trei în România, în Colosseum Mall din București, în Iulius Mall din Iași și în Piatra Neamț Shopping City, și alte două în Europa Centrală.
 
Până la sfârșitul anului 2022, rețeaua TEILOR va ajunge la 64 de magazine, inclusiv 51 de magazine în România și 13 magazine internaționale. Pe lângă magazinele sale de cărămidă și mortar, TEILOR operează în prezent cinci platforme online: teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.
 
Pe măsură ce rețeaua internațională de magazine se extinde, TEILOR plănuiește să crească gradul de cunoaștere a mărcii în Ungaria, Polonia, Bulgaria și Republica Cehă, pentru a-și extinde baza de clienți.
 
În 2021, TEILOR a înregistrat o cifră de afaceri de 47 de milioane de euro, o creștere de 65% față de cele 28,5 milioane de euro înregistrate în 2020. Brandul precizează că creșterea mare a vânzărilor a fost determinată în primul rând de cererea în creștere pentru bijuterii de ultimă generație și creșterea vânzărilor a inelelor de logodnă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

Articole Similare