DOCUMENT INTERN NEPI – Când se deschide, de fapt, noul mall Shopping City Târgu Mureș (evident, nu în martie)

MALL. Shopping City Târgu Mureş, dezvoltat de NEPI Rockcastle prin divizia Târgu Mureș Shopping City (un sereleu înregistrat în București, fostul Nepi Nineteen Offices Investment), al doilea cel mai mare proiect de retail din România anului 2020, se deschide în al doilea trimestru al acestui an.

 

Informația, conținută într-un document intern al dezvoltatorului (de audit consolidat pe 2019) asumat de conducerea administrativă și de cea financiară, risipește astfel zvonurile false din toamna anului trecut și chiar de luna trecută, răspândite nu doar prin presa locală, ci și prin canale semi-oficiale (respectiv, prin unicul consilier personal al primarului municipiului) care acreditau că inaugurarea va avea loc “în martie 2020”.

 

Practic, noul mall se va inaugura în al doilea trimestru al acestui an, NEPI rămânând consecvent celui de-al doilea termen de finalizare al proiectului din Târgu Mureș, comunicat încă din ianuarie 2019 (termenul inițial prevedea inaugurarea la sfârșitul anului 2019, decalarea cu aproximativ o jumătate de an a finalizării proiectului fiind cuprinsă oficial în raportul către investitori).

 

Centrul comercial de la intersecția Căii Sighișoara cu Bulevardul 1 Decembrie 1918, Shopping City Târgu Mureș, este în acest moment singurul centru comercial nou din România aflat în construcție și va avea o suprafață închiriabilă de 39.800 de metri pătrați (aproape de suprafața medie a mall-urilor NEPI, 41.000 mp), costul final al investiției fiind estimat la “peste 68 de milioane de euro”.

 

Conform auditului consolidat adresat investitorilor NEPI, Shopping City Târgu Mureș, va cuprinde magazine de produse alimentare, vestimentație, obiecte casnice și facilități de divertisment, oferite de operatorii comerciali Carrefour, CCC, lanţul de cinematografe austriac Cineplexx (care deschide în acest mall al patrulea cinema din România), Flanco, eMag, Hervis, Intersport, KFC, LC Waikiki, LPP (Cropp, House, Reserved, Sinsay) and New Yorker, Chopstix, Mesopotamia și Salad Box, precum și o arcada, un loc de joacă și un pub.

 

În 2019, NEPI a înregistrat o creștere de 16% a veniturilor operaționale nete, depășind 400 de milioane de euro, dintr-un portofoliu mondial evaluat la 6,3 miliarde de euro.

 

Liviu DAMIAN

 

4 comments
  1. nu ca mi-ar pasa, dar de deschis se va deschide in martie, pentru ca au contracte de respectat si vor plati penalitati uriase daca nu respecta termenele stabilite. probabil se va deschide dar va fi nefinisat si vor continua lucrarile pana in toamna.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Articole Similare